Tuesday, April 13, 2010

Selamat Hari Ibu




Sampai je kat rumah, 'mama...mama....ni kakak sofea buat, teacher suruh bagi kat mama, nanti mama letak dalam beg keje mama tau'.  Oklah...nanti mama simpan, itulah anak aku.....tulah sebabnya semua dia punya keje-keje art dia aku simpan dalam kotak elok-elok, nanti kalau letak kat luar kan tak sempat nak tengok, semua ranap.  Anyway, thank you kakak.
Dan Selamat Hari Ibu, mama, mak, ummi, mummy, semoga semua ibu-ibu sukses selalu dan happy-happy selalu.

3 comments:

  1. salam mek.. salam menyinggah.. wah.. dah besar pun sofea.. jom le singgah umah aku lak
    http://ekynn.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Salam....ala sowi baru baca, baru pagi tadi ada budak yg keje kajima, ex bintai kat klia dolu tanya pasal kau. dia tanya mana sorang lg kawan tu ekin, siap ingat lagi nama, kerlasst gitu.....
    nanti aku pegi jenguk kat umah kau jap, tengok2 apa yg boleh dijual

    ReplyDelete
  3. mek.. ko dah lupe password ke? lama aku tunggu ko update blog.. heheh

    ReplyDelete