Sunday, April 11, 2010

Tadika Islam An-Nizah Majalah Pa&Ma






































Assalamualaikum......

Ni kisah sekolah kakak Sofea. Majalah Pa&Ma ada published sekolah dia untuk keluaran bulan Mac lepas, baru sekarang aku dapat upload....tapi aku dok cari jugak yang mana satu muka anak aku, tak nampak pun....tak kisahlah janji sekolah dia dapat masuk magazine.  Itupun siap hari-hari dok cerita kat aku mama,mama....ni teacher kakak ada kat sini, tengok ni....dia tak ada pun tak pe, janji teacher dia ada.

Ni lah...sekolah anak aku, Tadika Islam An-Nizah kat Bukit Naga, Shah Alam.  Tak jauh pun dari rumah alu, lebih-kurang 3 mins je nak hantar dia.  Tapi aku memang tak pernah berkesempatan pun nak hantar dia, selalunya papa dia yang hantar.....so, hari-harilah papa dia kena singgah beli kuih untuk breakfast, nanti dia cakap kat sekolah tak ada benda dia nak makan, padahal aku tahu kat sekolah dia memang dah ready untuk breakfast.  Masuk kol 8 pagi, nanti kol 12 pulak atok omar akan ambik dia dengan van hantar kat nursery.  Bab yang ni yang dia selalu complaint kat aku....mama, nape mama tak ambik kakak kat sekolah an-nizah, kakak tak nak naik van atok omar, mama orang lain semua ambik anak-anak dia.....yang ni buat aku nak berenti keje......nanti duit pulak tak cukup....huhuhu.....Insyaallah tahun depan mama akan jadi driver kakak sepenuh masa....

1 comment:

  1. ok x sis tadika ni..sy akan pindah ke bukit naga x lama lagi..so tgh survey2 tadika utk anak umur 5 thn, thn depan

    ReplyDelete